söndag 8 november 2009

Söndag

Imorgon ska jag upp till studion på Kronan för min första praktikdag. Nu ser det dessutom ut som att det bara blir två dagar, istället för fyra, eftersom det blir för stressigt med skolan.
Jag är sådär dumnervös inför imorgon, och alltid när jag är nervös inför nåt nytt så reagerar jag med att bara vilja strunta i det. Jättedumt förstås, men min osäkra instinkt säger åt mig att gömma mig långt bort för att slippa ta tag i nya och ovana situationer. Usch. Jag skyller det på att jag är en människa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till! Jag var likadan förut, men nu är min försvarsstrategi att lådsas som ingenting, som att inget speciellt alls kommer att hända. jag vet inte riktigt om det är en bättre strategi, direkt.

Ida sa...

Jag känner igen mig i det där, med att gå och gömma sig... det kommer nog gå bra ska du se!