torsdag 26 november 2009

Torsdag

Ja, dagen var... kass. Jag var surig, idrotten var inte bra, allt var allmänt opeppt. Morgonens känsla av att detta var en dag som skulle spenderas under dubbla täcken stämde precis, och att jag drog mig iväg till skolan imorse tillförde inte någon någonting. Ja, jag hann klippa ut några delar till min anorak, men annars var det ganska ovärt. Som tur var räddade Fanny dagen idag också, med "pluggkväll" som mest blev glass, glögg, How I met your mother och recept på god mat.

Det känns som att det är en massa människor jag inte har träffat på en triljard år. De bor nånstans på Örnäset tror jag, relativt nyinflyttade. Högt upp. En lutande balkong har de, och utsikt över halva stan. Vi kanske borde hitta på någonting. Någon gång.

5 kommentarer:

Sara sa...

låt oss hitta på något, förslagsvis innan skåningen åker söderut.

Tokipon sa...

Vi borde throwa en sjukt stor fest med asmycket människor.

Maja sa...

kanske nästa vecka?

Tokipon sa...

Låter som en plan, jag åker den 6

Maja sa...

kej kej, då säger vi så!