onsdag 25 november 2009

Onsdag

Ja, först och främst är jag väldigt stressad. Över allt möjligt, men mest över att börja kvart över åtta på morgonen. Jag klarar inte av det! Det känns som att man inte hinner med sig själv, hela dagen blir konstig och allt blir bara jobbigt. Jag är trött, frustrerad, har ingen motivation och hinner inte med något vanligt. Allt är stökigt, jag har inga pengar, trivs inte i mina kläder, får dålig vinterhy och är lättirriterad och vill bara skälla och bråka på allt och alla utan anledning. Så känner jag just nu, men tidigare ikväll fick jag i alla fall koppla av litegrann på teatern. Jag fick några fribiljetter till Måsen, så jag bjöd med Fanny, Maya och Mayas mamma Maria. Den är väl okej, men alldeles för mycket babbel och upprepningar gör att den blir lite träig.

Jag har ungefär 11% motivation att gå till skolan imorgon. Åh vad jag vill slippa gå dit. Men liksom... Jag vill inte göra något hemma heller. Argggghhh

1 kommentar:

Ida sa...

Blä, jag vill inte heller gå till skolan. Och har ingen motivation heller... beror det på att det är en månad kvar till jul?
Kram, hoppas allt blir bättre.