torsdag 12 november 2009

Praktik dag 4

Idag hade jag min sista dag på praktiken. Det suger verkligen att den är slut nu, så himla värdelöst. Jag vill bara stanna kvar och börja jobba som kostymassistent på en gång. Men det var en bra dag i alla fall. Ingen snösmältning eller förvirrande dagsljus, men mycket intressant ändå. Stackaren med den brutna axeln kom in och skulle prova om han fick på sig kläderna, och det gick galant! Han bröt den för inte ens två veckor sen, och ändå klarade han av det så bra. Så de behövde inte klippa upp hans kläder, och det var förstås skönt.

Idag skulle teamet som sagt till flygplatsen och spela in, men det blev så sent så jag bestämde mig för att inte följa med. Nu är jag trött och ledsen över att det är över för min del. Så himla värdelöst att gå till skolan imorgon. Jag kan tänka mig att fortsätta med textilämnena, men resten kan jag skippa. Tråk.

3 kommentarer:

Ida sa...

Åh, så tråkigt. Låter som du hade kul ändå förstås! Är det förresten du som är på bilden till höger? :)

Maja sa...

haha, ja, jag lägger väl inte upp en bild på nåt annat barn! läskigt.

Ida sa...

Hehe, ja det skulle det vara! Gullig bild :)